Det är för få som anmält att de kommer, vi behöver vara fler!
Vi var bara fyra i våras, många föräldrar som inte hjälpt till.
Kom igen
Göran
Det är för få som anmält att de kommer, vi behöver vara fler!
Vi var bara fyra i våras, många föräldrar som inte hjälpt till.
Kom igen
Göran
Gå till ”SLÖRENS SEGLARSKOLA” i menyn för mer information.
Och redan har vi hunnit avverka två seglingar, både måndag och torsdag i samma vecka. Nu var ju torsdagens segling en extrainsatt reserv för kvällssegling 7 som blåste bort strax innan semestern men ändå. K9 Läs mer
Oj, oj, oj, detta blev en blåsig historia. Två dagar innan seglingen såg detta ut att bli en märklig segling då vi hade tre priser men bara två anmälda, men se, det rättade till sig Läs mer
0 kommentarer