Kar blev Gull
Det blev en ändring, det blev inte bra på Karholmen, så vi gick till Gullholmen istället.
Det blev en ändring, det blev inte bra på Karholmen, så vi gick till Gullholmen istället.
Nu är det dags för den vanliga frågan inför semestern, båtarna behöver omvårdnad även dessa veckor!! Meddela vänligen Göran vilka veckor ni kan ta hand om! Tack på förhand!
Tyvärr har vi inte hittat några ledare till seglarläger vecka 25 och 26!! Men fortfarande finns möjligeten att några föräldrar slår sig samman och ordnar seglingar dessa veckor, hör av er till Göran.
Strålande väder i alla fall måndag och tisdag, förmodligen sämre på onsdag!! Lycka till alla Göran
Hej alla, vi saknar ledare sommarens läger, finns det någon som känner någon eller några som har tillräckligt med erfarenhet för att åtaga sig detta?? Ring Göran Fält 070-3957178
Idag är det sista dagen för inbetalning för årets Triss-/Optimistseglingar. BETALNINGSRUTINER Betala in avgiften 450 kr eller 300 kr till Segelsällskapet Slörens BG 334-3795. Märk betalningen med ”Optimist” + ”Barnets personnummer”. Medlemsavgiften i Slören är endast 150 kr för hela Läs mer
Hej alla Slörare!Nu är det dags igen för Skepparkannan!Vi startar igen med Skepparmöte måndag 6/5 18:30 i HBF:s klubblokal Hinsholmskilen. Tacksam om jag kan få edra anmälningar så snart som möjligt, för att kunna bestämma startgrupper. Anmälningsblankett finns här. Medlemsavgift 150:-Skepparkannan Läs mer